Środa, 25 lipca 2012

Władysławowo, Przylądek Rozewie

W poniedziałek rozpocząłem pierwszy tydzień urlopu i od razu pojechałem nad nasze morze, do Władysławowa. Pogoda dopisała w 100 procentach, z czego się bardzo cieszę.
Wypoczynek oczywiście nie mógł obejść się bez przejażdżek rowerowych. W środę wraz ze znajomymi postanowiliśmy pojeździć trochę po Władysławowie oraz odwiedzić Przylądek Rozewie.
Niestety w wypożyczalni rowerów zabrakło maszyn jednoosobowych i wraz z kuzynem musieliśmy bujać się na tandemie. Ciężko było na początku skoordynować ruchy, ale po kuku minutach jechało się już bardzo dobrze.
Śmigamy Tandemem © jelon85

Władysławowo i Zatoka Pucka z 64 metrów n.p.m © jelon85

Na plaży takie tłumy ludzi, że problemem było przeciskać się gdziekolwiek z rowerem. Parawan jeden przy drugim, tylko skakać nad głowami plażowiczów.
Oblegana plaża Władysłaowowo © jelon85

Po objechaniu miasta i okolic odstawiliśmy rowery i poszliśmy na plażę podziwiać zachód słońca.
Zbliża się zachód słońca © jelon85

Zachód słońca © jelon85

no Wiechu pewnie za dwóch zapieprzał :P
kamilld
- 20:36 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj
Sebekfireman - Wiechnek taka cicha woda, więc za dużo nie gada:D heh początki były ciężkie z tym tandemem, najgorsza wspólna koordynacja na zakrętach, ale po paru kilometrach jechało się już przyjemnie i szło ładnie ściemniać:D
- 20:55 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj
O proszę kogo ja wiszę - same znajome twarze. Wiesiu nawet się nie chwalił że jesteś jego kuzynem. Jak się jeździło na takim tandemie - widzę że zająłeś miejsce w tyle więc można było ściemniać :P
Ludzi na plaży masakra - chyba cała Polska się tam zjechała :P
sebekfireman
- 08:58 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj
Ale ludzi na plaży, masakra...
completny
- 08:19 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj
po wyrazach twarzy widdze, że był niezły fun nan tandemie . co do parawanów na plaży to powinni tego zabronić .
tomecki
- 21:56 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lisze