Wtorek, 10 lipca 2012

Wenecja, Biskupin, Gąsawa

Od rana pierwszym planem na wyjazd była Dolina Gąsawki, jednak zbyt długie wyczekiwanie za wolnym czasem Hylusia zmieniło naszą trasę.
Obraliśmy kierunek Gąsawa, następnie Godawy i Wenecja. Tam próba pobicia rekordu prędkości na stromym zjeździe, niestety cała droga pod wiatr i nie udało się przekroczyć nawet 60km/h. Z Wenecji wyruszyliśmy w kierunku Biskupina.
W drodze do Wenecji © jelon85

Na polach przy osadzie archeolodzy rozpoczęli wykopaliska, szukając pewnie nowych skarbów historycznych.
Nowe wykopaliska niedaleko Biskupina © jelon85

Żnińska wąskotorówka w Biskupinie © jelon85

Przy jednym z przejazdów kolejowych przypomniało mi się o geokeszu, więc zatrzymaliśmy się na moment i rozpoczęliśmy poszukiwania. Niestety po skrzynce został prawdopodobnie tylko czarny worek.
Hyluś w poszukiwaniu namiarów na geokesza © jelon85

Przejazd w Biskupinie © jelon85

Pod wieczór udało mi się wyciągnąć na rower jeszcze Kasię, z którą podążaliśmy za zachodzącym słońcem. W ten sposób przejeżdżaliśmy przez Kołdrąb, Sarbionowo Drugie oraz Recz.