Wtorek, 17 stycznia 2012

Zimowo

Dzisiejszego wypadu nie miałem w planach, ale na szczęście udało się wygospodarować trochę czasu i popedałować. Z domu wyciągnąłem również Hylusia, który mi potowarzyszył. Tym razem jeździł spokojnie i niczego nie wywinął.
Dzisiejsza pogoda była rewelacyjna, zero wiatru i w miarę ciepło. Ze względu na duże błoto na głównych drogach pośmigaliśmy leśnymi ścieżkami. Główna trasa biegła zachodnim brzegiem Dużego Jeziora Rogowskiego, do samych Szkółek.
Drzewa oblepione śniegiem, wszędzie biało. Zupełnie inne krajobrazy się porobiły. Nie wiedzieliśmy czy mamy jeździć czy podziwiać z miejsca i robić fotki.
Zimowa aura © jelon85

Jezioro Rogowskie od strony Szkółek © jelon85

Hyluś podziwiający naturę © jelon85

Wśród rogowskich lasów © jelon85

No właśnie się dziwiłem, że nie widać Twoich wpisów na BS. Białe drogi to przynajmniej odskocznia od jesiennej szarości... Czyżby EURO 2012 Cię wzywało:D
- 21:48 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj
Ale zazdroszę Tobie że mogłeś pojeździć w takich warunkach. Ja niestety ostatnio nie mam czasu na rower... ciągle mnie po jakiś niepotrzebnych szkoleniach ciągają :/
sebekfireman
- 15:32 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj
Taka zima to rozumiem :-) Jeśli chodzi o jazdę na rowerze w takich warunkach to jest super, wystarczy tylko odpowiednio się ubrać i po miękkim puchu można latać. Są same plusy, bo w terenie nie ma soli i wyczyścić można oponki :-)
Super zdjęcia.
grigor86
- 21:08 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj
no muszę przyznać że pogoda dzisiaj nam dopisała i nie było dzisiaj żadnej niespodzianki
MICHALHYLA
- 14:24 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj
ładnie sypnęło śniegu...
completny
- 14:00 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kuibe