Sobota, 26 listopada 2011

Po okolicy...spotkanie z Grigor86

Dzisiejsza sobota sprawiła mi kilka niespodzianek. Najpierw udało mi się skompletować małą ekipę na przejażdżkę rowerową po okolicy. Kiedy wyruszałem z braszką po Hylusia i Degóru, po drodze, przypadkowo spotkaliśmy jeszcze jednego rowerzystę. Po krótkiej chwili niepewności przywitałem się szerokim uśmiechem z Grigorem86, z którym dotychczas znaliśmy się tylko ze zdjęć na BS.
Po raz kolejny widać, że nieplanowane wyjazdy i spotkania wypadają najlepiej.
Grigor chciał zobaczyć nasze okoliczne jeziora, więc wyruszyliśmy w pięcioosobowej grupce w drogę. Pierwszym przystankiem było Duże Jezioro Rogowskie. Jako, że czas naglił, słońce szybko zmierzało ku zachodowi, a przed Grigorem jeszcze ponad 70km do domu udaliśmy się w kierunku Kowalewa. Tam kolejny postój nad Jeziorem Dziadkowskim zakończony pożegnaniem.

Spotkanie z GRIGOR86 © jelon85

Mały peleton © jelon85

Ekipa w komplecie... © jelon85

Jezioro Dziadkowskie © jelon85

Bardzo miłe spotkanie,myślę że na wiosnę takich spotkań bs będzie więcej..
jerzyp1956
- 19:06 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj
Oj idzie tam zabłądzić, ale teraz już obczajone ścieżki, do Rogowa byśmy pewnie zajechali spokojnie, ale czas nas gonił o 14 miałem byś w domu wyjazd miałem :D Jak chcesz wyślij mi do siebie jakiś kontakt: gg lub telefon, jak tam pojadę/pojedziemy następnym razem dam znać. tereny są tam wyśmienite, szkoda, że wszystkie ścieżki pozarastane, wokół jezior naprawdę ciekawe trasy można by zrobić ;D
Kenhill
- 13:33 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj
Mi również było miło Cię poznac Grzegorzu, pełen szacun za pokonanie takiej trasy w niekorzystnych warunkach...
- 13:11 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj
Wypaśne macie tereny do jazdy rowerem! Miło było Cię poznać Szymon i Twoich ziomków również :-) Z powrotem miałem małą gehennę, ale jakoś dojechałem. Pozdrower
grigor86
- 23:25 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj
No było ciężko zmobilizować wszystkich, ale w końcu się udało...
- 14:46 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj
no wreszcie się udało nam wyskoczyc na rower... degóru - 14:40 sobota, 26 listopada 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepo