Piątek, 3 czerwca 2011

Wypad do Żnina

Prowokatorem dzisiejszego wyjazdu był degóru, który przyjechał do Rogowa na weekend i chciał przypomnieć sobie jazdę rowerową:)
Razem zdecydowaliśmy wybrać się do Żnina. Po drodze wjechaliśmy do Biskupina, gdzie spotkaliśmy Sebekafiremana, który był w trakcie poszukiwania "geoskrzynki". Po krótkim postoju pojechaliśmy razem do Wenecji, gdzie próbowaliśmy razem poszukać kolejnych "geoskrzynek". Niestety poszukiwania zakończyły się niepowodzeniem. Około południa Sebekfireman wystartował w kierunku Trzemeszna, a ja z Degóru wjechaliśmy na trasę rowerową, która zaprowadziła nas do Żnina.
W Żninie pokręciliśmy się trochę po centrum, nad jeziorkiem. Po krótkim postoju na uzupełnienie płynów i glukozy wyruszyliśmy w drogę powrotną do Rogowa.
Żnin zdobyty © jelon85

Degóru © jelon85

Stary most kolei wąskotorwej © jelon85

Małe Jezioro Żnińskie © jelon85

Powojenne bunkry przy Małym Jeziorze Żnińskim © jelon85

Widok na Żnin © jelon85

Jaki ten Żnin mały:) © jelon85

Poszukiwania geoskrzynki © jelon85

grigor86 - oj tak Wielkie Jezioro robi wrażenie, szczególnie jak się patrzy na nie z Osiedla Góra :)
- 06:13 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj
Byłem tam wszędzie :-)! Żnin to bardzo ładne miasto i wcale nie takie małe ej! Ale mi najbardziej podobało się Wielkie Jezioro Żnińskie.
grigor86
- 21:38 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj
Całkiem ciekawa trasa. Tempo w miarę dobre i pogoda mega dobra. W Żninie przystanek w szpitalu, na rynku i jazda do Gąsawy tempem 32 - 36 km/h... Elegancko Degóru - 14:10 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wnymo