Wtorek, 12 kwietnia 2011

Przejażdżka brzegami Jeziora Zioło

Kiedy wracałem dzisiaj rano z pracy do domu towarzyszyła mi piękna słoneczna pogoda i od razu nastawiłem się na rower. Najpierw musiałem dokończyć malowanie w domu a potem jazda. Niestety im bliżej południa, tym słońca coraz mniej.
Wystartowałem około 12, najpierw objechałem Rogowo, a następnie udałem się w kierunku Jeziora Zioło. Próbowałem znaleźć drogę, którą można by objechać całe jezioro dookoła, lecz się nie udało.
Na środku Zioła znajduje się wyspa, która oblegana jest przez kormorany. Ich odchody tak niszcząc drzewa, że w najbliższym czasie nie będą miały gdzie siedzieć i budować gniazd.
Po powrocie do domu rozpadał się deszcz...
Wyspa kormoranów © jelon85

Kormorany obsiadujące wyspę © jelon85

Po dugiej stronie Jeziora Zioło © jelon85

Niezłe spusztoszenie te ich odchody robią. U mnie kiedyś było widać więej kormoranów, a ostatnimi czasy żadnego nie spotkałem. Sporo tam wysp na tych jeziorach w Twojej okolicy.
sebekfireman
- 14:51 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj
Bardzo ciekawa ta "wyspa kormoranów". Rzeczywiście niezłe obsrusy z tych ptaków :-) Ja dziś byłem chyba w podobnej porze na rowerze co Ty, bo jak wyjeżdżałem to było ładnie, a później sam widziałeś co się porobiło. pozdROWER :-)
grigor86
- 20:45 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj
No właśnie dobrze, że się udało, bo miałbym sprzęcior do czyszczenia...
- 18:37 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yluzl