• Suma w górę: 48000 m

Niedziela, 8 kwietnia 2018

Dolina Gąsawki - zerwany łańcuch

Mając trochę wolnego czasu w niedzielne przedpołudnie zdecydowałem się odwiedzić Dolinę Gąsawki. Na to wszystko przypadkowo spotkałem Kamila, który akurat po dłuższej przerwie odkurzył swój rower i postanowił mi potowarzyszyć.
Dojazd poszedł nam bardzo sprawnie trasą przez Szelejewo. Po 40 minutach byliśmy na miejscu.
Zaraz na początku ścieżki przyrodniczej spotkaliśmy parkę ropuch szarych, która akurat była w trakcie swoich godów. Krótka sesja i zjeżdżaliśmy dalej.
Na ostatnim kawału doliny trochę mocniej docisnąłem na pedały. Po chwili usłyszałem niestety jakiś trzask i wylądowałem na kierownicy. Spojrzenie w dół i...zerwany łańcuch.
Brak zapasowego łańcucha i kompletnego sprzętu naprawczego zmusiły mnie do zakończenia wycieczki w Gąsawce. Na szczęście Kamil zaoferował się, że wróci sam do Rogowa i przyjedzie po mnie samochodem. Nie marnując czasu ruszyłem spacerkiem w drogę powrotną. Chwilami na drodze z górki siadałem na rower i zjeżdżałem. Udało mi się w ten sposób pokonać 7 km, zanim dotarł do mnie Kamil...