Czwartek, 18 kwietnia 2013

Duszno z Kamilem i Hylusiem

Wczoraj wieczorem umówiłem się z Kamilem i Hylusiem, że odwiedzimy dzisiaj wieżę widokową w Dusznie. Z Rogowa wyjechaliśmy kilka minut po godzinie 10. W pierwszych minutach jazdy, warunki pogodowe były bardzo sprzyjające, temperatura około 20 stopni i delikatny wiaterek. Po dojechaniu do Smolar zaczęła się walka z wmordewindem, który raz wiał w plecy, a za chwile działał hamująco.
Do celu dotarliśmy około godziny 12. Wszyscy zadowoleni, bo osiągnęliśmy dzisiejszy cel.
Wieża widokowa w Dusznie © jelon85

Rogowski team w Dusznie © jelon85

Przejrzystość powietrza nie była za ciekawa, stąd też nie nacieszyliśmy się za bardzo pięknymi widokami.
Widok z wieży © jelon85

Kolejny widok z wieży © jelon85

Widok w kierunku Mogilna © jelon85

Z daleka wieża miniaturka © jelon85

Powrót do Rogowa również był walką z wmordewindem, przez który nie mogliśmy się nawet dobrze rozpędzić, zjeżdżając z Wału Wydartowskiego. Trasa powrotna biegła przez Grabowo i Gołąbki, gdzie zrobiliśmy sobie kolejny dłuższy postój...
Kamil w drodze powrotnej © jelon85

Droga za Grabowem © jelon85

Przed 19 wybrałem się jeszcze na krótką przejażdżkę po Rogowie i okolicy. Po powrocie do domu poczułem pieczenie karku i ud. Jest pierwsza opalenizna:)
Rekreacyjnie © jelon85

Te pierwsze zdjęcia sprawiają wrażenie jakby to fotki z letniej pory roku były :P
Mam nadzieję że Kamil nie poprzewracał tej wieży swoimi paluchami ;)
sebekfireman
- 12:34 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj
Widać że w terenie można śmigać ,super wycieczka
jerzyp1956
- 21:09 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Ładne te hektary pól. A Hyluś to jest już chyba etatowym współpartnerem do jazdy u Ciebie :D
completny
- 20:24 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Widok może nie centralnie na Mogilno, ale po prawej stronie wiatraka jest Padniewo i zaraz miasto MG:)
- 20:22 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
Brawo chłopaki! Świetnie wykorzystaliście pogodę i wspólny wolny czas. Ja uwielbiam Wał Wydartowski i widoki z niego - dla mnie to jedno z najładniejszych miejsc jakie odwiedziłem rowerem. Mam nadzieję, że uda mi się w niedługim czasie odwiedzić te super wzniesienie.
Na zdjęciu nr 5 to na prawdę strona Mogilna? Nie wiedziałem....myślałem, że to bardziej na stronę Żnina....
grigor86
- 20:03 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies