Poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Gołąbki z Kamilem i Hylusiem

Dzisiaj tylko 3 godzinki w pracy, na krótkim dyżurku, więc po 10 byłem już w domu. W między czasie zadzwonił do mnie Kamil i Hyluś, z zaproszeniem na rower. Oczywiście skorzystałem. Po godzinie 11 byliśmy gotowi już do jazdy, lecz pojawił się problem, w jakim kierunku:) W końcu padło na Gołąbki.
Trasa dojazdowa biegła przez Rezerwat Mięcierzyn, Długi Bród oraz Sarnówko.
W drodze do Sarnówka © jelon85

Trasa przez Rezerwat Mięcierzyn © jelon85

Hylusia roznosiła dzisiaj energia, co później przyczyniło się prawdopodobnie do awarii sprzętu...
Popis siły Hylusia © jelon85

Na ostatnich metrach przed plażą w Gołąbkach , Hylusiowi zerwał się niestety łańcuch. Na szczęście w pobliżu był ośrodek wypoczynkowy, w którym znaleźliśmy ratunek. Kilka minut na warsztacie i rower gotowy do dalszej jazdy, z nieco skróconym łańcuchem:)
Trach i po łańcuchu... © jelon85

Remont w parku maszyn © jelon85

Wylegiwanie na słońcu © jelon85

Rogowska ekipa © jelon85

Spokojna plaża w Gołąbkach © jelon85

Po południu udało mi się wyskoczyć jeszcze na krótką przejażdżkę z Kasią...:)