Piątek, 28 września 2012

Po okolicy z Kamilem

Do południa umówiłem się z Kamilem na krótki wypad po naszej okolicy. Wiatr ostro dawał się we znaki, więc jeździliśmy głównie po zalesionych terenach. W między czasie dopadła nas krótka ulewa, więc trzeba było schować się pod liściastymi drzewami.
Po krótkiej przerwie zabawiliśmy się trochę aparatami, robiąc fotki w ruchu. Za wiele z tego nie wyszło, ale próbować trzeba.
Dalej powrót już do Rogowa, krótki postój na plaży i czas do domu, na obiad:)
Duże Jezioro Rogowskie © jelon85

Sesja foto © jelon85

Schowani przed deszczem © jelon85

Rozpędzony Jelon © jelon85

Uchwycony w kadrze zza drzewa © jelon85

Po południu pogoda znacznie się polepszyła, więc skorzystałem jeszcze z okazji i wybrałem się ponownie na krótki wypad po okolicy w towarzystwie Kasi.
Dzisiaj licznik pokazał mi, że ja i mój GIANT przejechaliśmy 10tys. kilometrów:)

Przejechane 10 tysięcy km © jelon85

Nad Rogowem przeleciała dzisiaj mała eskadra dwupłatowców, zwanych potocznie Antek. Zanim wyciągnąłem aparat większość zdążyła schować mi się za drzewami, ale jakoś dwa ustrzeliłem w kadr:)