Czwartek, 30 sierpnia 2012

Borzątew...Popołudnie z Kasią

Wiedziałem, że tak będzie...
Wczoraj cały dzień w pracy. Jeździłem po powiecie i zazdrościłem rowerzystom, którzy wykorzystują w pełni warunki pogodowe. Razem z Kamilem zgadaliśmy się, że fajnie by było odwiedzić Puszczę Zielonkę. Niestety od rana miałem do załatwienia trochę spraw, a w południe zaczęło jeszcze padać. Na szczęście deszcz szybko przestał padać i wraz z Kamilem wyjechaliśmy w kierunku Kowalewa. Sam do końca nie wiedziałem gdzie jedziemy. Dopiero przed Mieleszynem przypomniało mi się o Borzątwi, która stała się naszym głównym celem.
Po obiedzie planuję jeszcze jakiś krótki wypad z Kaśką:)

Pustki na Borzątwi © jelon85

Postój w lesie przed Rogowem © jelon85

Plaża w Rogowie © jelon85

Tak jak planowałem, po 16 wyjechałem jeszcze z Kasią w kierunku Sarbinowa. Pokręciliśmy się tam po okolicznych dróżkach, znaleźliśmy dojazd do małego jeziorka, które zawsze widziałem z daleka, jeżdżąc przez Niedźwiady. Droga powrotna przez Recz. Na sam koniec objazd Rogowa i czas do domu...