Wtorek, 12 czerwca 2012

Laskowo...popołudniowe spotkanie z Kenhillem i Hermanem

Do południa za główny cel wycieczki obrałem sobie Laskowo i okolice. Trasa biegła przez Janowiec Wielkopolski, Flantrowo i Gącz. Miałem nadzieję, że uda mi się obejrzeć wnętrze kościoła, ale niestety był zamknięty.
Po krótkim odpoczynku wybrałem się w drogę powrotną do domu przez Ośno, Mieleszyn, Popowo Tomkowe, Kowalewo.
Kościółek w Laskowie © jelon85

Kościółek w Laskowie od przodu © jelon85

O godzinie 18 zadzwonił do mnie Kenhill, że jedzie z Hermanem w moje okolice i czy nie pokaże im moich stron. Oczywiście się zgodziłem i po kilku minutach wyruszyłem w kierunku Dziadkowa, gdzie mieliśmy się spotkać.
Po dotarciu do Rogowa pokręciliśmy się trochę w terenie, gdzie chłopacy sprawdzili moje mini podjazdy, dalej brzegiem Dużego Jeziora Rogowskiego podjechaliśmy do rogowskiego centrum. Następnym celem był Park Dinozaurów, gdzie po krótkiej przerwie Andrzej z Damianem wytyczyli sobie drogę powrotną do domu. Odprowadziłem ich do Szkółek i rozjechaliśmy się w swoje strony...
Kenhill poznaje moje tereny:) © jelon85

Andrzej i Damian pognani przez dwie psiny © jelon85

Pożegnalna fotka w Szkółkach © jelon85

Widać że się tworzą małe grupy z BS trzeba się zebrać w całość i wyruszyć na wycieczkę ,pozdrawiam
jerzyp1956
- 10:18 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj
Kenhill - ja również dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej:) Udało się naszym zremisować z Ruskami, ale mieli szanse wygrać to spotkanie!

grigor86 - jak jest wolne to trzeba śmigać i niech wchodzi w nogi:D forma buduje się cały czas:P no mam nadzieję, że w końcu się zbierzemy i walniemy taki wypad!
- 21:43 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj
Widzę coraz to bardziej odważne dystanse :-) Buduj formę, buduj Jelon bo musisz mieć siły na 150km trasy z grigorim i innymi ziomalami :-)
grigor86
- 21:28 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj
Dzięki za oprowadzenie nas po okolicy, myślę, że jeszcze nie raz wspólnie pokręcimy, ale musi być więcej czasu :D Tak w ogóle jak po meczu?:)
Kenhill

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa byloi