Środa, 18 maja 2011

Tu i tam...

Dzisiaj od rana byłem bardzo niezdecydowany i nie wiedziałem jaką trasę sobie wytyczyć. Tak samo było z pogodą, która nie wiedziała czy ma świecić słońce czy nie:)
Najpierw pojeździłem po rogowskich lasach, którymi wyjechałem gdzieś w okolicy Lubcza na krajową piątkę. Potem odwiedziłem Rezerwat Mięcierzyn. Następnie pokręciłem się po Rogowie i wyruszyłem w kierunku Kołdrąbia. Po drodze spotkałem Hylusia, który nie wiem czemu, ale przerzucił się na łyżworolki. Chciał spróbować wszystkiego.
Z Kołdrąbia jechałem już w kierunku Rogowa przez Szkółki, Skórki i Wiewiórczym..
Przeprawa przez kładkę © jelon85

Rzeczka w wąwozie © jelon85

Pole paprotników © jelon85

Przejeżdżając nad Jeziorem Zioło znalazłem przy jednym miejsc dla wędkarzy wielką rybę, która już dawno zakończyła swój żywot. Nie wiedziałem czy to tołpyga czy amur...taką sztukę by się ciągnęło na wędkę:)
Ryba mająca prawie 1,5 metra © jelon85

Postój przy jednym z pomostów nad Jeziorem Lubeckim © jelon85

Hyluś zmienił środek lokomocji © jelon85

Zdjęcia mega ciekawe tej! Ryba potężna, aż dziw że w naszych jeziorkach takie potwory pływają ! Rzeczka cudna.
grigor86
- 21:13 środa, 18 maja 2011 | linkuj
sebekfireman - no właśnie się zastanawiałem co to za ryba, ale też obstawiałem, że to amur bo taka szeroka była...zapachów za wiele nie było, bo już ładnie wysuszona była:)
- 20:35 środa, 18 maja 2011 | linkuj
Mmmm - ale mi smaka narobiłeś tą rybką ;) To chyba amur? Pewno piękne zapachy były :P
sebekfireman
- 20:32 środa, 18 maja 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa azega