Niedziela, 20 czerwca 2010

Wokół Jeziora Tonowskiego

Długo oczekiwany przeze mnie wolny dzień w weekend w końcu nastąpił. Po dogadaniu się z Hylusiem wyjechaliśmy na przejażdżkę wokół Jeziora Tonowskiego. Pierwszy postój mieliśmy w Zrazimiu, przy opuszczonym ewangelickim kościele. Nie obyło się bez dokładniejszego zwiedzania tego miejsca. Hyluś od razu znalazł "tajne wejście do środka". Szkoda, że taki budynek niszczeje, stojąc bezużytecznie. Podobno jest to własność prywatna. Ze Zrazimia udaliśmy się w kierunku miejscowości Wełna, skąd droga prowadzi już w kierunku Rogowa. Po drodze mijaliśmy Rzekę Wełnę, która przepływa przez Rogowo. Przy okazji zbadałem koryto czy można tam pływać kajakiem, bo już niedługo zaczynam sezon kajakowy.
Droga powrotna szła przez Skórki gdzie zatrzymaliśmy się przy zabytkowym drewnianym kościółku. Ostatni etap to drogi polne, którymi dojechaliśmy do Niedźwiad, a tam już z wiatrem do Rogowa...
Opuszczony kościół w Zrazimiu © jelon85

Regeneracja Hylusia:) © jelon85
  • HRmax 195 (100%)
  • Podjazdy 2000m

No dokładnie, fajna sprawa. Szkoda tez, że nie ma jak wejść na tą wierzę. Mogły by być fajne widoki..
- 11:02 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj
To mam cel do odwiedzenia :) Świetna sprawa ten opuszczony kościółek
sebekfireman
- 21:57 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj
kurde czekam na kajak...taką konkretną wyprawę... a jutro jedziesz gdzieś rowerem bo bym się przejechał degóru - 20:57 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj
No niestety nie ma dobrych warunków pogodowych jeszcze żeby poszaleć na kajaku. Mam nadzieje, że w lipcu się odkuje:)
- 20:39 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj
no wyprawa była przednia szkoda tylko że schodów na samą górę wieży nie było wtedy by były świetne fotki i dzięki za wspólny wypad
MICHALHYLA
- 17:47 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj
W tym roku też dość późno zaczynam sezon kajakowy, normalnie rozpoczynam już w marcu, a w tym roku dopiero parę razy byłem jakoś mnie rower bardziej cieszy w tym roku. Kościółek naprawdę fajne miejsce do odwiedzenia. Pozdro.
QRT30
- 14:48 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epatr