Środa, 21 marca 2018

Wiosenna runda po okolicy

Przed południem rowerowy wypad na przywitanie kalendarzowej wiosny. Najpierw odwiedziłem Niedźwiady,  w których wycięto już 99% lasu.

Dalej przedostałem się nad zachodni brzeg Dużego Jeziora Rogowskiego, skąd widać teraz, po wycięciu połamanych topoli, nawet fajną panoramę miasteczka.

W drodze powrotnej zahaczyłem jeszcze o Rogówko oraz Gostomkę gdzie spotkałem liczne stado gęsi wygrzewających się na słońcu.

Szkoda lasu... kamilld - 18:04 niedziela, 8 kwietnia 2018 | linkuj
Grigor - u nas niestety większość lasów zniszczona, przez co bardzo mało terenów do jeżdżenia się zrobiło :/ trochę się pospieszyli z wycinką pod ekspresówkę, huragan by ich wyręczył...
Sebek - zapraszam, na pewno nie poznasz tych terenów :/ Poziom wody jest jak na tą porę roku bardzo wysoki. Jezioro leży trochę w dole i po wycięciu drzew, które tam rosły z daleka wygląda jakby faktycznie była tam duża plaża, a są to nieużytki.
- 20:56 sobota, 24 marca 2018 | linkuj
Z tego co pamiętam niezłe spustoszenie zrobił z tamtymi lasami huragan zeszłoroczny, ale i wycinka pod S5 swoje kilka groszy dorzuciła :-( Witaj Jelon.
grigor86
- 19:44 sobota, 24 marca 2018 | linkuj
Strasznie wyglądają te lasy w Twojej okolicy. Muszę się kiedyś tam wybrać. Tam na tym drugim zdjęciu po drugiej stronie jakaś plaża jest czy taki niski poziom wody się zrobił?
sebekfireman
- 16:15 sobota, 24 marca 2018 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zasok