Czwartek, 24 kwietnia 2014

Pierwsza stówka w tym sezonie

We wtorek napisał do mnie Sebekfireman, że dzisiaj przed południem będzie wracał z pracy przez Rogowo. Korzystając z wolnego dnia wyjechałem w kierunku Kowalewa i przyłączyłem się do Sebastiana aby mu potowarzyszyć.
Przejeżdżając przez Rogowo zatrzymaliśmy się na chwilę przy Kościele, na którym zaczęły się już prace remontowe a następnie ruszyliśmy dalej do Rezerwatu Mięcierzyn, przez który dojechaliśmy do Sarnówka. Tu kolejny postój, podczas którego poobserwowaliśmy sobie kopulacje żab, wydających przy tym głośny rechot.
W  Gołąbkach wjechaliśmy ponownie do lasu. Tu Sebastian pokazał mi kilka nowych ścieżek, które zaprowadziły nas do Grabowa i Kruchowa, skąd się rozjechaliśmy do domu. Trasa powrotna przez Jastrzębowo, Smolary, Gościeszyn oraz Lubcz.
Sebekfireman na postoju w Sarnówku
Rzepakowe krajobrazy © jelon85
Przejazd przez rzepakowe pola
Przejazd przez rzepakowe pola © jelon85
Po obiedzie krótka regeneracja i po 16 kolejny raz na rowerek, tym razem w towarzystwie Kasi. Objechaliśmy sobie Gałęzewo oraz Lubcz i powrót do Rogowa. Na liczniku miałem wykręcone 81 km. Stwierdziłem, że skoro do stówki już tak blisko, to pojadę jeszcze do Kołdrąbia oraz Recza i pierwsza stówka wykręcona.
Na sam koniec dnia udało mi się jeszcze nacieszyć oko zachodzącym słońcem, które w ostatniej chwili wyłoniło się spoza chmur.
Popołudniowa przejażdżka z Kasią
Popołudniowa przejażdżka z Kasią © jelon85
Jedzie Kasia do Rogowa
Jedzie Kasia do Rogowa © jelon85
Na zakończenie dnia zachód słońca