Czwartek, 3 kwietnia 2014

Dolina Gąsawki z Kamilem

Pomysł na dzisiejszy wypad wyszedł od Kamila, który jeszcze nie był w nad Gąsawką w tym roku. Sam również byłem ciekaw czy wiosna już tam w pełni zawitała. Wyruszyliśmy w samo południe trasą przez Szelejewo oraz Głowy. Przed Oćwieką adrenalinę podniosły nam sarny, które wyleciały nagle zza krzaczorów niecały metr od rowerów i chciały nas chyba staranować. Żałowałem, że nie miałem akurat aparatu na wierzchu, bo wyszły by na pewno faje foty.
Kładka w Dolinie Gąsawki
Kładka w Dolinie Gąsawki © jelon85

Kamil odprawia swoje modły
Kamil odprawia swoje modły © jelon85

Przejazd przez Dolinę Gąsawki
Przejazd przez Dolinę Gąsawki © jelon85
W Dolinie Gąsawki wiosna pokazuje coraz więcej swoich uroków. Robi się zielono, zakwitło już dużo Białych Zawilców.
Kwitną Białe Zawilce
Kwitną Białe Zawilce © jelon85
W ostatnich dniach nad Rogowem przelatuje dużo ciężkich samolotów i śmigłowców. Poluje cały czas na latające bardzo nisko amerykańskie Herculesy, ale zawsze zdążą mi uciec, zanim wyciągnę aparat. Dzisiaj jednak udało mi się uchwycić w kadrze śmigłowiec Mi 24.