Poniedziałek, 10 marca 2014

Chomiąża Szlachecka

Pomysł na dzisiejszy wyjazd powstał wczoraj, kiedy oglądałem wpisy na blogu Micora i Pana Jurka, którzy odwiedzili tereny Doliny Gąsawki i Chomiąży Szlacheckiej. Przypomniało mi się wtedy, że już wiosną ma tam zostać otwarty w nowoczesny hotel&spa, który powstał na bazie zabytkowego Starego Dworu. Teren zmienił się nie do poznania. Powstały tam nowe budynki, mały kryty basen oraz ogromny park.
W drodze powrotnej odwiedziłem Dolinę Gąsawki gdzie zrobiłem sobie krótki postój regeneracyjny, a następnie kierunek Gołąbki, Sarnówko, Mięcierzyn i Rogowo. Ze względu na silny wmordewind jechałem głównie lasami.

Nowoczesny hotel&spa w Chomiąży Szlacheckiej
Nowoczesny hotel&spa w Chomiąży Szlacheckiej © jelon85 Prace wykończeniowe w otoczeniu hotelu
Prace wykończeniowe w otoczeniu hotelu © jelon85 Fragment parku przy nowym hotelu w Chomiąży Szlacheckiej
Fragment parku przy nowym hotelu w Chomiąży Szlacheckiej © jelon85 Kościółek pw. św. Jana Chrzciciela w Chomiąży Szlacheckiej
Kościółek pw. św. Jana Chrzciciela w Chomiąży Szlacheckiej © jelon85 Jezioro Oćwieckie
Jezioro Oćwieckie © jelon85 Dolina Gąsawki
Dolina Gąsawki © jelon85 Postój na kawkę i coś słodkiego
Postój na kawkę i coś słodkiego © jelon85 Płynie sobie mała struga
Płynie sobie mała struga © jelon85

Sebekfireman - w samym centrum Chomiąży Szlacheckiej jest ten hotel, szybko rzuca się w oczy, wiec nie miał byś problemów żeby go znaleźć. Trzeba się kiedyś ugadać i zrobić większy wypad:)
- 17:20 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj
no szczerze przyznam, że dawno w Chomiąży nie byłem :) Więc czas się wybrać niedługo :P
kamilld
- 09:14 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj
Kocham te Wasze okolice. Jak dla mnie Pałuki to nr1 :-) Jezioro Oćwieckie odwiedzałem już ze 2 razy, ale nie mam pewności, czy trafiłbym tam dziś samemu.
grigor86
- 20:42 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj
Ale fajne tereny tam macie trzeba tam zawitać jeszcze raz.
jerzyp1956
- 19:02 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj
Cieszę się, że moja i Pana Jurka wycieczka zachęciła i Ciebie do wyjazdu :). Ten ośrodek to jest z drugiej strony jeziora- widziałem go przez drzewa krótko za "Grodem Piasta". Pozdro Szymon :)
micor
- 18:41 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj
O kurcze! Co to za pałace tam postawili? Nawet nie mam pojęcia gdzie tego szukać, a wybieram się odwiedzić te rejony, ale chcę się zapuścić aż pod Pniewy.
sebekfireman
- 16:22 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ialpr