Niedziela, 23 lutego 2014

Niedzielna przejażdżka do Doliny Wełny

Dzisiaj przy pięknej wiosennej pogodzie typowo turystyczna przejażdżka, na którą udało mi się wyciągnąć z domu Kasię, mamę oraz Hylusia. Za cel obraliśmy Mielno gdzie po wycince lasu pod drogę S5, można było podziwiać fajne widoki.

W Mielnie krótki postój na odpoczynek i kawkę przed trudną przeprawą do punktu widokowego, z którego bardzo ładnie prezentuje się dolina Wełny.

W takich warunkach niestety nie dało się jechać. Pozostało nam tylko prowadzenie i noszenie rowerów. Jak zawsze Hylusia rozpierała energia, więc dźwignął sobie swoją maszynę i do tego rower Kaśki, żeby zachować równowagę .Podziw dla mamy, która przyzwyczajona do jazdy szosowej dała radę pokonać takie utrudnienia.

Po 15 minutach marszu dotarliśmy do celu...

Anetkas- niecała godzina różnicy i pewnie byśmy się gdzieś tam spotkali. Tereny te potrafią nacieszyć oko swoimi pięknymi walorami i jest po co wracać:)
Sebekfireman - było tam jakieś 100m mocno błotnistej i rozjeżdżonej polnej drogi, a potem już tylko przeprawa przez te badylowisko....
- 21:15 wtorek, 25 lutego 2014 | linkuj
Będąc tam zastanawiałem się jak dotrzeć na tą skarpę i wypatrywałem jakiejś drogi, a to trzeba było przez badylowisko się przedrzeć.
sebekfireman
- 07:53 wtorek, 25 lutego 2014 | linkuj
Pewnie się gdzieś minęliśmy po drodze, my byliśmy tam ok 13 :) Piękne są te tereny. Na bank tam wrócę jak się tylko zazieleni :) Pozdrawiam ! :)
anetkas
- 20:00 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
Sporą ekipę udało Ci się skompletować :) Ale ten krajobraz się tam zmienił. Mam nadzieję, że umiejętnie wpasują tę drogę w tamtą okolicę i nadal będzie się fajnie jeździć rowerem.
marcingt
- 17:30 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
Fajna rodzinna wycieczka i super fotki.
jerzyp1956
- 16:18 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa osiet